Friday, November 2, 2012

I need you :'(



Hey peeps, harini aku bangun je pagi dia badmood-2 dengan aku :'( aku letih harini hari minggu kan so
ak nak tidur lama sikit ntah kenapa harini ak rasa asyik nak tidurr je, ak mtk maaf la lambat whatsapp dia and tak temankan dia. Hm lagi satu harini aku nak dia tahu yang aku dah berubah please la aku dah berubah lama dah, aku sanggup hilang kawan apa semua demi kau please la percaya aku, aku tak tahu nak terangkan macam mana dah, aku betul-2 sayangkan kau, tolong awak bkak hati awak tgk apa yg telah sy buat utk buktikan sy betul-2 cintakan awak. saya dah buang semua adik angkat saya semenjak awak marah sy haritu, and bff sekali saya buang. saya buat semua ni sbb nak jaga hati awakkkk. saya jugak snggup takda fb sebab nak jaga hati awak tu, saya tahu saya ni selalu menyakitkan hati awak tapi saya selalu berusaha utk menunjukkan saya cintkan awak sgt and hanya awak sorang je dalam hati saya sumpah TAKDA ORANG LAIN MELAINKAN AWAK!. Ya allah aku tak tahu la nak cakap apa lagi aku hanya mampu berdoa jela, aku harap  ,jika dia adalah jodohku maka eratkanlah hubungan kami.amin :') The lastly saya nak mintak maaf dekat awak, kita nak exam dah sbnrnya saya tknak bagi awak stress tapi budak tu yang tiba-2 dtg sedangkan sy dah buang dia jauh-2. Then msti nty awak tk mengaku kan yang awak marah pasal hal ni, saya faham dah dkt awak ni hm awak jgn la tipu saya ada bukti yg tunjukkan awak marah and sakit hati hm ni dia .awak please awak maafkan saya, saya tknak tgk awak dgn orang lain. saya taktahu nak buat apa lagi,saya tahu setakat takda fb apa semua ni bkn la satu pengorbanan yg besar, tapi saya nak awak tahu ini la bukti saya sayangkan awak :') awak lagi sekali saya nak cakap saya sayangkan awak sorang and forever ONLY YOU! bye :'(

No comments:

Post a Comment

Follow my twitter @OfficialAfiqs, instagram/wechat ShahrulAfiq Tq :)